افزایش مهرومحبت بادعای مرجانه

آمار مطالب

کل مطالب : 256
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 14

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 12
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 103
بازدید سال : 1385
بازدید کلی : 187288

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 103
بازدید کل : 187288
تعداد مطالب : 256
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : استادجعفری
تاریخ : چهار شنبه 7 مرداد 1394
نظرات

دعای زیر معروف به دعای مرجانه است یکی از خواص آن برای محبت میباشد که شخصی که همراه دارد همه با او مهربان هستند و به او احترام خاصی قائل می شوند

شرح این دعا بسیار است

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم انی اعشر خلقک و انس من نسبهم یا مرجان یا من شوش یا درمان یا من کاد یا من فقون یا من فاح یا کریاح  یا فرقون یا فراشا یا قرار یا درمان یا برخون یا مکنون یا جوجهال یا مردون یا حرمان یا مزاق یا مرنون یا درمان یا مرحوثان و هو الذی صلح اباح و جعل بینهما برزخا و محجورا یا رفان یا کرغان یا مرنون یا اسبان یا فزمان یا مرشان یا سافقون یا مرمار یا سوهاشان یا سومادان یا حیران یا ذالخاس یا درمان یا درنون یا نبات یا زمراشان یا درمافات یا قبوس یا قدوس یا رب الملائکة و الروح یا در بونات یا درسوماق یا در شوباش یا در بودان یا درسواعیش یا دریاب یا درجلال یا برهان یا برلام یا یاستوتون یا رمال یا دیان یا سبحان یا قدوس و توکل علی العرش العرش الرحمن فسئل به خیرا نتصران یا مردان یا مولان  و بالله و من الله و الی الله اللهم کل اسلمت نفسی  و الیک وجهت وجهی و الیک فوضت امری و الیک الجات ظهری فاحفظنی بحفظ الایمان  من بین یدی و من خلفی و عن یمینی  و عن شمالی و من فوقی و من تحتی و ماقبلی و ادفع عنی بحولک وقوتک  فانه لاحول و لا قوة بالله العلی العظیم
 
 
 
افزایش مهرومحبت .بادعای مرجانه.رفع مشکل زناشویی بادعاوطلسم.دعاهاوطلسمها.گنج یابی

تعداد بازدید از این مطلب: 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود